2012. augusztus 21., kedd

Bodza lekvár- bodza bogyó lekvár

Kimenetünk a telekre tegnap, és észrevettem, hogy a bodza bokrok tele vannak bodza bogyókkal. Eszembe jutott, hogy mintha láttam volna valahol, hogy lehet belőle lekvárt készíteni. megkóstoltam, finom volt, így egy szatyorral szedtem. Ma betettem vízbe őket, és a délutáni altatás alatt Zsófia nagylányom meglepiből leszedte a bogyókat a szárakról, ami nagy segítség volt, így csak fel kellett tennem főni, beleöntöttem fele mennyiségű cukrot, kis citromsavat, és nagyon finom különleges ízű lekvár lett belőle. Azt hiszem, jövőre továbbfejlesztem a bodza bogyó lekvárt.


1 megjegyzés:

  1. Bocsánat a belekotyogásért, de a bodzabogyó magját ajánlott kipasszírozni, mert enyhén bár, de mérgező. üdv. Andrea
    ajánlhatom ezt is? http://zoldmeselo.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)