2011. november 11., péntek

JÁTÉK 11.11.11.


Most egy nagyon komoly játékra hívom kedves olvasóimat. A célom az, hogy népszerűsítsem a magyar kézművesek termékeit, és felhívjam a figyelmet arra, hogy vásároljunk MAGYAR készítők által gyártott MAGYAR termékeket, mielőtt eltűnik kis országunkban a termelés. Mivel a nyeremény is komoly lesz, ezért a játékszabályok szigorúak, és csak azoknak a nevezését fogom elfogadni, akik ellenőrzötten eleget tesznek a feltételeknek.

Akkor először jöjjön, amit adok:
A főnyeremény egy romantikus éjszaka Hévízen az Ágnes Hotelben*** reggelivel 2 fő részére, melyet 2012 január-februárban lehet felhasználni.
(A nyereményt a www.HevizHotels.com  ajánlotta fel.)

www.HevizHotels.com

A főnyeremény 1 éjszaka reggelivel 2 fő részére.

Ezen kívül lesznek további általam felajánlott nyeremények is, valamint várom a felajánlásokat egyéb nyereményekre, olyan kézművesektől, akik saját készítésű terméket csinálnak, és örülnének egy kis reklámnak.

Eddigi felajánlások megtekinthetők:
itt>> és itt>>és itt>>  és itt>>

Amit kérek, avagy a játék feltételei: 

1. Regisztráld magad alul a blogomba a rendszeres olvasók közé (ha már regisztráltál, akkor természetesen nem kell).
2. Oszd meg 2 közösség által látogatott helyen (pl. facebook-odon, iwiw-eden, blogodban, weboldaladon, munkahelyeden, stb ) az alábbi reklámszöveget képpel és linkkel (erre a bejegyzésre linkelj):

JÁTÉK Kreatív Anyabanyánál a MAGYAR kézműves termékek népszerűsítéséért. Nyerj kézműves termékeket, vagy akár egy romantikus éjszakát Hévízen!!!






 

3. Oszd meg a 2 közösség által látogatott helyen (pl. facebook-odon, iwiw-eden, blogodban, weboldaladon, munkahelyeden, stb ) a szappanos oldalam linkjét:
Kreatív Anyabanya házi bioszappan.















4. Hagyj itt egy megjegyzést, hogy jelentkezel a játékra.
5. Küldj egy e-mail-t a kreativanyabanya@gmail.com címre, amiben megírod, hogy jelentkezel a játékra, megadod az elérhetőségeidet, valamint beleírod, hogy hol tudom megnézni a teljesített feltételeket.

Aki nyereményt szeretne felajánlani, az szintén írjon nekem a kreativanyabanya@gmail.com címre.

Minden nyereményt más fog megnyerni, tehát mindenki 1 nyereményt nyerhet, így mindenkinek több esélye is lesz!!!
Határidő : 12.12.  (azaz 2011. december 12.), így az ajándékok Karácsonyra odaérnek mindenkihez.

35 megjegyzés:

  1. Tyű, ez nagyon jó kis nyeremény!
    De most sajnos ezt kihagyom, nem szeretném senki statisztikai esélyét sem rontani, mert tudom hogy nekem nincs kivel elmennem ^^", így aki megnyeri, annak nagyon kellemes időtöltést kívánok :)) !!

    VálaszTörlés
  2. Viszont, mint írtam, lesznek még kézműves termékek is a nyeremények között!!!...ha esetleg az érdekelne :)

    VálaszTörlés
  3. Én jövök játszani, de még írok részletesen a teljesített feltételekről. Nem titkolom Hévízre hajtok. :D

    VálaszTörlés
  4. Szívesen játszanék, de sajnos nincsen facebook profilom (és nem is szeretnék), iwiw-en esetleg fenn vagyok, ha valahogy így is játszhatok, akkor légyszi jelezd! :)

    VálaszTörlés
  5. Betty! oszd meg az iwiw-en a facebook helyett, és a blogodba is tedd ki. Úgy jöhetsz játszani!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, feltételek teljesítve, e-mail elküldve! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Kitettem a blogomba a játékod felhívását. Írok mailt is.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon igazad van!!!!!Hála Istennek vagyunk még néhányan,akiknek fontos a magyar kézművesség.
    Kiteszem a blogomba, és a fc-ra.Ajándék nélkül is megtenném,mert ez nagyon fontos!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Megosztottam, Szabó Monikánál tudod megnéznia Fc-on....

    VálaszTörlés
  10. én is szeretnék jönni, megosztottam Sebestyén Rózsa néven vagyok a fb-on. :) hátha...jó lenne gyerekek nélkül csobbanni. :)

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon jó, megosztottam, és szurkolok bárki is legyen a boldog nyeretes...Tetszik a mindent csinálásod...hasonló...

    VálaszTörlés
  12. Én nem vagyok fent a facebookon, így esélytelen, de gratulálok a szép kezdeményezéshez. Ettől függetlenül a blogomon ajánlani fogom! Sok-sok játékost kívánok! :)

    VálaszTörlés
  13. Szép kezdeményezés!
    Büszkén vállalom,hogy nem vagyok facebook tag,így a nyereményre nem is pályázhatom!Viszont gratulálok az ötletért!
    Emőke

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Miután többen jeleztétek itt is és e-mail-ben is, hogy nem vagytok fent a facebook-on, szeretnék változtatni a szabályokon. Azért kértem a facebook-on való megosztást, hogy minél több emberhez eljusson "ige", és minél többen lássák, hogy milyen jó kézműves termékeket csinálunk mi MAGYAROK!!! Aki nincsen fent a facebook-on, attól azt kérem, hogy valamilyen közösségi oldalon, vagy egyéb közösség által látogatott helyen hirdesse a játékot. Úgy elfogadom a jelentkezéseket.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó kezdeményezés! Én is szeretnék csatlakozni:)

    VálaszTörlés
  16. Jelentkezem!

    Nyereményt is ajánlhatok fel???
    Isten áldjon!

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Feltételek teljesítve.:)
    Köszönjük a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  18. Jelentkezem a játékra:)

    Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Én mindenkinek elhiszem, hogy teljesítette a feltételeket, de sokat nem találok...nem akarom ellenőrizgetni egyesével, de a játéknak pont az a lényege, hogy népszerűsítsük a kézműves termékeket!!!! Ha nem osztjátok meg rendesen szöveggel együtt, akkor nem fogják látni az emberek! Van aki csak a linket osztotta meg-azt senki nem fogja megnézni. Van, aki meg sem osztotta, csak írta...Legyetek kedvesek komolyabban venni a játékot! Tiszteljük meg azokat is, akik nyereményeket ajánlottak fel.

    VálaszTörlés
  20. Teljesítve:)Jönnék játszani:).

    VálaszTörlés
  21. Én sajnos kiesek, mert nem vagyok fen egy közösségi oldalon sem, (nagyon nem szeretem őket), de a blogomra kiteszem, hogy minél többen lássák!
    De azért én is felajánlok valamit!:)

    VálaszTörlés
  22. Én is jövök játszani, megy a mail.

    VálaszTörlés
  23. Ez fantasztikus!
    Szeretnék jelentkezni! :))

    VálaszTörlés
  24. Ez álom!!!
    Köszönjük a lehetőséget!!!
    Küldöm az emailt!!

    VálaszTörlés
  25. nagyon jó kezdeményezés, hirdetem én is :)

    VálaszTörlés
  26. Örülök neki, hogy ennyien fontosnak tartjuk a magyar kézművesség fennmaradását! Csak így tovább!
    Jelentkezem a játékra, e-mail mindjárt megy! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia anya!

    Én is jelentkezem.

    http://gresizso.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  28. Éljen a kreatív kézimunka! Én is szeretnék jelentkezni. Ma találtam a blogodra. :)

    VálaszTörlés
  29. Én is szeretnék jelentkezni és mindjárt küldöm az e-mailt is :))

    VálaszTörlés
  30. Krisztina, elküldtem a felajánlásomat... remélem elnyeri tetszéseteket... puszi Andi

    VálaszTörlés
  31. Tehat:
    http://petite-armoire.blogspot.com/2011/12/jatekokgamesjeux_05.html
    Jottem jatszani.:)
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000194595338
    Kovetod vagyok mindket blogodon.
    Remelem eleget tettem a felteteleknek es megy a mail.:)
    Udv
    Bernadett

    VálaszTörlés
  32. Halihó!
    Én is jelentkeznék a játékra! :)

    Pussz
    Kriszti

    VálaszTörlés
  33. Jajj, nagyon izgulok az eredményt illetően.Remélem sikeresen megkaptad az emailemet, amiben én is jelentkeztem a játékra!!Még november végén küldtem!!! :) :)
    Sok szerencsét mindenkinek!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  34. Már tűkön ülök!! :)
    Fantasztikus játék! Sok tehetséges és kreatív alkotó csudiságait láthattam a játék révén!

    GG

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)