2013. december 16., hétfő

Hófehér karácsonyfadísz

A neten találtam ezt a receptet, rögtön ki is próbáltam, és szuper díszek lettek belőle! Olyan, mintha bolti lenne, pedig házi :)




Hozzávalók: 
200g szódabikarbóna
100g fehér kukoricakeményítő
125g víz

Elkészítése:
A hozzávalókat lábasba tesszük, és főzni tesszük. Folyamatos kevergetés mellett előbb tejszerű lesz, majd kásásodik és hirtelen összeáll tésztává. Ekkor levesszük, letakarjuk, és 3-4 óra múlva, amikor kihűlt a tészta, meggyúrjuk, kinyújtjuk és formákra szaggatjuk. 3 napig szárítjuk, mire kemény lesz. Szép csillogó fehér!


Gyergyai Krisztina- Kreatív Anyabanya

7 megjegyzés:

  1. Szia! A kérdésem az lenne, hogy dr oatker kukoricakeményítő az jó, mert én még nem használtam és nem tudom, hogy fehér-e? Te milyen márkájút használtál?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Fú, meg nem mondom, milyen márka volt, mert kidobtam a csomagolását, de fontos, hogy fehér legyen!

    VálaszTörlés
  3. Szia!Érdeklődnék, hogy mennyi díszt tudtál csinálni 1 adagból?Köszi

    VálaszTörlés
  4. Az enyém száradásnál megrepedezett ,pedig betartottam a pontos adagokat mindenből. Amíg a forma gyúrható volt,csoda szépek voltak....de száradás után kukába kellett dobnom az összest.

    VálaszTörlés
  5. Mennyi dísz jön ki ebből az arányból??
    Köszönöm

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)