2011. június 2., csütörtök

Dolgozósarok létrehozása otthon lépésről lépésre- a tervek képekben-3.rész

Most, hogy megcsináltam egy csomó tervet a dolgozóasztalomhoz (tervek itt 1>> és itt 2>>) , és végig is gondoltam mire van szükségem, leülepedett, mit is szeretnék. Egyszerűt, a nappaliba belesimulót, letisztultat, nem kirívót. Tetszenek a különleges, színes dolgozók, irodák, de valahogy én mindig egyszerűt csinálok saját magamnak. A kanapé kárpitjai közül mindenki a virágos bézsre szavazott. Kell egy polc, de csak egy kicsi, hogy apróságokat lehessen tárolni rajta rumli nélkül. Ehhez néhány kisebb kosárra lesz szükség. A polc fölött pedig egy kárpittal bevont keret, amire fel lehet tűzni képeket, feljegyzéseket. Amiket elképzeltem, azt Lili ( blogja itt>>) meg is erősítette véleményével. Szóval íme a végleges terv.  Szerintem nagyon egyszerű és szép. Élőben meg még jobb lesz. Már csak néhány hetet kell várnom, hogy megvalósuljon.

Tetszik nektek is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)