2011. június 1., szerda

Dolgozósarok létrehozása otthon lépésről lépésre- a tervek képekben-2.rész

Tehát tervezgetem a dolgozó asztalomat. Miután van irodaszoba a házban, és ez csak egy mini dolgozóasztal lesz, ezért funkcióját tekintve nem kell sem sok rakodóhely, sem nagy tér. SŐT. Nem is akarom, hogy tele legyen a nappali dolgozó cuccokkal. Az előző tervek (itt>>>)  még nem lettek az igaziak, most készítettem néhány újabbat.

Ez az alap íróasztalom, amit meg kell "design"-olni. Ez pedig a kanapém kárpitja, így ezen kárpitok valamelyikéből fogom készíteni a kiegészítőket.







Most leragadtam a bordónál, pedig az a legkevésbé esélyes szín:





A lányoknak a táblás verzió tetszik, nekem is az az egyik legjobb, és a képkeretes , mögötte a négyzet alakú kárpittal. Csak mondjuk nem valószínű, hogy a bordó lesz a befutó szín. A férjem szerint csak a széket kellene átkárpitozni, a fal maradhatna így, ahogy van az arany képkeretes képpel. Meglátjuk.

3 megjegyzés:

  1. Nekem talán a fehér virágos kárpit tetszik a legjobban, de azt is el tudom képzelni, hogy a széken a szürke van a falon és az asztalon a fehér. A sötét bútort a világos szépen kiemeli.
    Szerintem praktikus ha az asztalka felett van egy polc, de valami semleges. A konzol lehetne ilyen: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/56702780
    Szépen visszaköszön az asztal kovácsolt lába.
    A tábla maga nekem is tetszik, de szerintem elütne a politúros bútoroktól az antikolt fenyő. Nem gondoltál még rá, hogy egy képkeretet vonj be és akkor az anyag és a tábla funkciót is meg tudod valósítani. http://www.pbteen.com/products/bejewel-post-it-pinboard/?pkey=cwall-accessories-decoration
    Na, jó sokat írtam? :) :)

    VálaszTörlés
  2. Lili! Igen, jó sokat írtál, és pont jókat is! Amiket írtál, azok úgy lesznek. Az előző terveimben pont úgy vannak! Ha megnézed, az a konzol van fent egy polccal, amit írtál, és pontosan arra gondoltam, hogy egy képkeretet vonok be a fehér virágos anyaggal. Az előző tervemben van is egy majdnem ilyen, csak ott túl fehérnek néz ki az egész, de majd megcsinálom a kárpit színéből is a tervet. A széket is úgy gondoltam, hogy a 2 anyag kombinációjából lesz, mert a kanapé is úgy van. Köszi!!! Megerősítettél, úgy lesz.

    VálaszTörlés
  3. Látod Kriszti, egyre jár az agyunk. :) De ezt már többször láttuk is. Várjuk a megvalósítás képeit.
    Lili

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)