2011. június 4., szombat

Terasz tervek- testvérem teraszára

Mint azt már bizonyára észrevettétek, a blogommal az a célom, hogy olyan ötleteket mutassak be, amelyeket meg is lehet valósítani, itt Magyarországon, kevés pénzből és sok kreativitásból. Most is olyan terveket mutatok, amit én is és te is meg tudunk valósítani egyszerűen.

Terasz tervek nyárra: Tesómnak is készen lett a terasza (lelapozva, befedve), megvette rá az ülőgarnitúrát, úgyhogy terveztem  neki is néhány színes variációt nyárra. Ez a natúr terasza most. A székeken zöld kockás párna van, ami azért eléggé behatárolja a stílust. 

Terveztem neki két egyszerűbb és olcsóbban kivitelezhető "teraszruhát":
egy zöldes-bézses teraszt tujákkal cserépben 

egy zöld-narancs vidámabb teraszt

 Ezenkívül két kicsit különlegesebbet is terveztem:

egy zöld olivás teraszt, olivás terítővel, olajfákkal, ami nyilván drágább lenne, mint az első kettő, de nekem nagyon tetszik
egy narancsos teraszt narancsfákkal, narancsmintás viaszosvászon terítővel (azt nem koszolják össze a gyerekek)

Mindegyik tetszik neki, úgyhogy majd választ a 4 terv közül, és azt meg is csinálom neki.

Szerinted melyik a legjobb? Vagy inkább: neked tetszik valamelyik?

3 megjegyzés:

  1. :) Ó, igen,a teraszok!!!!!Van egy bejegyzésem elmentve a mienkről és a terveimről...:)
    Nekünk is hasonló a teraszunk.:)
    Majd a jövő héten felteszem....
    Mindegyik nagyon szép, igazából a tulajoknak kell dönteni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a zöld olivás tetszett a legjobban, mert az szinte megvilágítja a teraszt és harmonizál a természettel! Mimmam

    VálaszTörlés
  3. Mammka! Tedd fel a tiéteket is, kíváncsi vagyok!
    Mimmam! Nekem is az olivás tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)