2014. október 20., hétfő

Takarítási praktika

A wc mosdójából sosem tudtam vizet engedni a felmosóvödörbe, de egyszer láttam valahol egy szuper jó egyszerű ötletet ennek áthidalására.

Egy darab műanyag palackra van szükség a megvalósításhoz.

A műanyag palackot odamértem a csaphoz, és bejelöltem, hol kell kivágni az alját, hogy illeszkedjen a csaphoz.

Mivel éles lett a széle, így egy mécsessel kicsit megolvasztottam, hogy ne vágja el a kezemet majd a használat során.


Készen is van a vízelvezető :)

2 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket az egyszerű, de hatalmas ötleteket, megkönnyítik a mindennapokat. Ma ki is fogom próbálni, bár én konkrétan arra, hogy Zalán fürdőkádjába töltsem a vizet (már csak a víz lecsapolására kellene valami jó ötlet, és nem kellene tele kádat cipelni, juhé.).

    VálaszTörlés
  2. Sokszor a legegyszerűbb dolgok a legnagyszerűbbek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)