2014. október 21., kedd

Koszorú alap készítése

Koszorú alapot lehet készíteni fűzfából, vadszőlőből is, de nekem egy szomorú szeder fám van éppen, úgyhogy kicsit megmetszettem :)

A leveleket leszedtem a gallyakról, majd 2 gallyból kört formáztam, és sorban elkezdtem belefűzni a többi gallyat.

Addig tekergettem rá a többi gallyat is, amíg egy egészen stabil kis koszorú nem lett. Esetleg spárgával meg lehet erősíteni, de ezt nem kellett, annyira stabil lett, ahogy a végeket egymásba fűztem.


Van a kertünkben ilyen piros bogyós növény, abból is fűztem bele egy ágat.

Ilyen lett, nagyon tetszik, szeretném majd mindig az évszaknak megfelelően feldíszíteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)