2011. november 10., csütörtök

Reggeli gyerekeknek

Reggeli gyerekeknek: az iskolánkban torokgyulladásos vírus kering....de szerintem mindenhol. Persze a lányokon is keresztülment. Nem vészes, csak pont suliba nem lehet menni a köhögés miatt. Szóval a lányok itthon garázdálkodnak. Mivel reggelizni nem szeretnek, feltaláltam nekik a nyársra húzott gyerekreggelit. Az a jó benne, hogy amióta kitaláltam, már csak azt követelik! Viszont így megeszik a zöldséget és gyümölcsöt is. Variálom: sajt-almával, banán-almával, sajt-koktélparadicsommal- paprikával-kenyérrel, gyümölcs csokiöntettel. Van, hogy 3 rudat is megesznek fejenként! Akinek rossz evő a gyereke, javaslom, próbálja ki!


2 megjegyzés:

  1. Fúúúh, ez nagyon jól néz ki :) !!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a módszert én is kipróbáltam tegnap este a nagyobbik gyerekemnél. Fogpiszkálóra szúrtam fel apróra vágott virslit, sajtot, vajas kenyeret és tényleg jobban ette így a fiam:)

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)