2011. október 26., szerda

Képek a falon olcsón, szépen

6 éve lakunk a házunkban, de még mindig nem találtam ki a végleges stílusát. Egyelőre  fiatalosan, egyszerűen van berendezve. Nem is akartam semmi komoly képet tenni a falakra, de ha már megcsináltattam a képvilágító lámpákat minden falra, akkor kellett valami kép. A ház hangulatához illő régi nagyméretű naptárból vágtam ki ezeket a képeket, mögé egyszínű kartonpapírt tettem háttérnek, és üveglap mögé tettem. Évek óta így van, és még mindig tetszik, pedig nálam az nagy szó!

2 megjegyzés:

  1. A képek is szépek, különösen a világítással. De nekem tagadhatatlanul a kanapé a kedvencem. Ha nem ciki érdekelne, hogy hol vetted? Nekünk is rattan van, láttad már képen, csak nem L alakú. Ez nyitható?

    VálaszTörlés
  2. Az a helyzet, hogy ez a kanapé kb. 15 éves, még Kecskeméten vettük egy német cégtől. Kinyitható. Tavaly áthúzattam, mert nagyon koszos volt már a huzata. Most is mindig takarót teszek rá, és a párnahuzatait pedig levehetőre csináltattam. Viszont most olvastam az IKEA hírlevélben, hogy ha veszel egy kanapét, akkor 10 Ft-ért kapsz hozzá plusz egy huzatot. Az jó ajánlat. Én továbbra is az EKTORP-ot venném a helyedben...egyébként miért nem jó a te rattanod? Mert nem kihúzható?

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)