2011. október 28., péntek

Halloween dekoráció- a teraszom díszítése


Szeptember elején megcsináltam őszi hangulatúra a teraszomat. Sajnos a szomszédból átjárnak a macskák, és egyik este a saját szememmel láttam, hogy felugrott egy macska a damaszt terítőmre...na ezen felbuzdulva (felbuz-dúlva...) elmenetem, és vettem viaszosvászon asztalterítőt a teraszra. Sikerült olyat vennem, ami nem is néz ki viaszosvászonnak. Igaz, jó baromi drága volt, de aranyszínűt vettem, előre gondolva a karácsonyi díszítésre is ( 2 legyet 1 csapásra). Hazafelé sikerült vennem TÖKÖKET is, aminek nagyon örültem, mert azt hittem, idén nem fogok tudni eljutni tökért. Szóval megvolt minden alapom a kreatívkodáshoz...már csak idő kellett. Néhány papír denevért és egy fekete macskát (hátha elriasztja a szomszéd macskákat...) készítettem, hurkapálcára tettem, és beleszúrtam a tökökbe. Ilyen egyszerű a Halloween dekoráció a teraszra.


1 megjegyzés:

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)