2011. augusztus 14., vasárnap

Bazsalikomos vajkrém paradicsommal

Egyik nap egyedül voltam itthon egész nap. Biztos nektek is ismerős a helyzet, hogy magatoknak nincsen kedvetek főzni, ha egyedül vagytok. Én az időt is sajnálom rá olyankor, meg hát mit lehet főzni 1 személynek? Viszont, amikor már nagyon éhes voltam, körülnéztem, mit is ehetnék, és kb. nem volt itthon semmi...
Aztán elővettem néhány paradicsomot, hogy megeszem, de gondoltam kéne még valami szilárd is mellé. Adélka vett egy csomag mini grill kétszersültet, azt bontottam fel, megkentem nagyon finom vajkrémmel, és leültem a konyhában megenni. Aztán kinéztem az ablakon, és ott van az ablakban a friss bazsalikomos ládám. Gyorsan szedtem bazsalikomot, és rápakoltam a vajkrémes kétszersültre. Olyan szép lett, hogy le is fotóztam...és milyen finom volt! Szóval ha nincsen otthon semmi, akkor is lehet finomat enni, ami még egészséges is! Ilyenkor is milyen jó, ha van otthon zöld fűszer!


1 megjegyzés:

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)