2011. július 18., hétfő

Váza

Váza csomagolása:


Dédi szülinapjára fotóalbumot készítettünk, és az ajándékához vettem egy sima üvegvázát is, mert már hónapok óta mondogatta, hogy kocka alakú sima üvegváza kell neki. Úgy akartam becsomagolni, hogy olyan stílusú legyen, mint az ajándék. Szerintem nagyon szép lett, és arra gondoltam, hogy olyan egyerű és mutatós, hogy egy rendezvényen akár díszlet is lehetne néhány ilyen váza valami kis egyszerű virággal a belsejében.



Elkészítése: szép szalvétából kivágtam egy csíkot, kétoldalú ragasztóval ráragasztottam (ezt nagyon könnyen le lehet venni), és átkötöttem az albumhoz használt kétféle szalaggal. Azt is rögzítettem kétoldalú ragasztóval.

2 megjegyzés:

  1. Milyen egyszerű és hogy feldobja a vázát! :)Ügyes vagy!
    Van nálam egy kis meglepetés a számodra. Lesd meg légyszíves!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett. gondolom nagy sikere volt:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)