2011. július 17., vasárnap

Asztaldísz mécsessel

Asztali dísz mécsessel:


Tegnap este végre egy kicsit jó idő volt, nyugalom és béke honolt a kertünkben. A közelben egy rendezvényt tartottak, ahonnan átszűrődött a zene. Csak egy dologhoz volt kedvem- kiülni a teraszra, egy bodzapezsgővel,  hallgatni a beszűrődő zenét, és élvezni a nyugalmat. Gyorsan készítettem az asztalra egy kis hangulatos dekorációt. A terasz melletti dézsánkban elszaporodtak a vízinövények, ezért úgy gondoltam kiszedek egy párat, és felhasználom. Üvegvázába és üvegtálba tettem őket, és mécseseket tettem köré. Nagyon szépek lettek, én még egy esküvői dekorációnak is el tudom képzelni. Ami a legjobb benne, hogy tűző napon is használható, mert ezek az olcsó vízinövények nem hervadnak el.




1 megjegyzés:

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)