2011. július 22., péntek

Orchidea

Régen mindig arra vágytam, hogy nekünk is legyen az ablakunkban orchidea. Aztán kaptam négyet is. Szerencsére szegény orchideák nem kárhoztattak arra, hogy az én gondozásomat várják, mert sajnos a növényeket én mindig kiszárítom... A férjem vett őket kezelésbe. Olyan szépen kitanulta őket, hogy minden nap rájuk csodálkozom a hálószoba ablakában. 4-5 éve vannak ott, és így néznek ki!!! Nekem ez egy csoda. A 4 közül minimum 2 általában mindig virágzik (most éppen 3). 4-5 naponta beáztatja őket a férjem a mosdóba fél órára, ott megszívják magukat, és ilyen szépek!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az orchideákhoz,nagyon szépek.èn mindig azt hittem,hogy az orchideákkal majd boldogulok,minden mást sikeresen kiszárítok,de nekem még az orchideát is sikerült,vagy túl öntözöm,vagy elfelejtem az öntözést.ezért folyamatosan mondogatom a családnak,mennyire tetszenek az orchideák,és így azért mindig van egy-egy ajándékba kapott szépségem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, és köszönöm a gondozási ötletet, mert ezen a területen én sem jeleskedem igazán.
    Mindenképpen kipróbálom.
    Mosollyal:Ilda

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)