2011. július 27., szerda

Gumicsizma

Gumicsizma: Tegnap Királyréten voltunk, és a lányok benn ugráltak a patakban. Zsófi új gumicsizmát kapott, aminek a tetején van egy műanyag összehúzható rész, hogy ne menjen bele a víz, de Adélka gumicsizmáján nem volt ilyen összehúzó. Bele is ment a víz -fölülről. Ezért elhatároztam, hogy ma megcsinálom az övét is vízhatlanra, mert délután megint megyünk ki "patakozni". Ilyen lett:


Hozzávalók: kis darab anyag, 1 pár cipőfűző, viaszosvászon, ragasztópisztoly.
Elkészítése: Kettéhajtottam az anyagot, beletettem a cipőfűzőt, meg a csíkra vágott viaszosvásznat. összevarrtam. Aztán a 2 szélét összevarrtam, hogy kör alakú legyen, úgy, hogy a cipőfűzőt lehessen mozgatni benne. Aztán ragasztópisztollyal beleragasztottam a csizmába.



3 megjegyzés:

  1. Éppen azon gondolkoztam,hogy vajon hogyan rögzítetted a csizma szárához? Mindig elfelejtkezem a jó öreg ragasztópisztolyról...
    Megkaptad a Felsőőrsi bejegyzésemet?

    VálaszTörlés
  2. Szia Mammka!

    Nem tudom, mi az a Felsőörsi bejegyzés?

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)