2011. június 6., hétfő

Nászajándék stílusosan- esküvői ajándék csomagolás

Nászajándék stílusosan: Viola esküvőjére végül is egy nászutas ajándékutalványt adtunk, de nem akartam csak úgy borítékban átadni, ezért kitaláltam egy szép körítést neki. Egy általam készített bodzaszörpöt öltöztettem be menyasszonyi fátyolba, és ahhoz kötöztem hozzá a borítékot. A rózsát a papírvirág mintájára készítettem. Nekem nagyon tetszik az eredmény, igazi menyasszonyos.
Természetesen bodzaszörp helyett borosüvegre is el lehet készíteni ezt a díszt.

Hozzávalók: fehér szaténszalag,  gyöngyök, ragasztópisztoly, függönyanyag, fehér filc.

Elkészítése: először egy négyzet alakú fehér filcet rágumiztam az üveg tetejére, hogy ne látszódjon át. Utána ráragasztottam gallér formában a fátylat ragasztópisztollyal. Elkészítettem a szaténvirágot, közben azt is ragasztottam ragasztópisztollyal. Majd felkötöttem a masnit, és ráragasztottam a rózsát. Minden lépésnél erősítettem ragasztópisztollyal, nehogy szétmenjen. Végül ráragasztottam a borítékot.



Elkészítés menete képekben: 


Milyen lett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)