2011. május 21., szombat

Tárolás a lakásban 1. rész- tárolás a fürdőszobában- kosarak, törölközőtároló

Tárolás a lakásban címmel indítom ezt a sorozatot. 

1. rész: a fürdőszoba
A fürdőszobában annyi mindent kell tárolni: törölközők, piperedolgok, hajápolási kellékek, stb. Nekem régen ezek sosem fértek el rendesen, pedig nekem aztán nincsen sok piperecuccom. A mostani fürdőszobámban csináltattam a wc és bidé fölé egy polcot, azon tárolom szedett-vedett kosarakban a dolgaimat. Nekem így nagyon tetszik, és minden kéznél is van. Eléggé elöl van minden, de legalább látom, mi hol van, és mim van. Ráadásul folyamatosan pakolgatom, nincsenek évek óta ottmaradt flakonok, mint a fürdőszoba szekrénykék mélyén. Szóval szerintem egy polcon szépen el lehet helyezni a fürdőszobai kellékeket különböző kosarakban, dobozokban.


 Egy ilyen beépített polc nagyon praktikus, mert sok minden elfér rajta, de bármilyen más polc is megteszi helyette.

Össze kell csak szedni különböző kosárkákat és kerámiákat, ami neked tetszik, és egymás mellé tenni. Nekem nagyon teszik az összhatás.

Külön kosárban vannak a fésűk, külön a sminkszerek.

A törölközőknek, és az originál testápolási cikkeknek (amik még nincsenek felbontva) nem találtam jó helyet, így egy sarokba betettem egy kis álló polcot, és oda pakoltam be. A törölközőket összetekerem, így kisebb helyen elférnek, és könnyebb kivenni.


Te hogyan tárolod a fürdőszobában a dolgaidat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)