2011. május 22., vasárnap

Búcsúajándék- fényképalbum és rajzok gyűjteménye



Búcsúajándék tanároknak: rajz- és fényképalbum
Hozzávalók: 1 db szép fűzős album A/4-es méretű, átlátszó műanyag bugyik, fehér A/4-es lapok, fényképek.
Elkészítés: 
  • Az első 2 oldalra kinyomtattam a fent látható szöveget, és belefűztem a dossziéba (köszönet, tanító neve, osztály, stb.)  
  • Tanévenként a készült fényképekből montázst csináltam, amit előhívattam A/4-es méterben, és belefűztem az albumba ugyanúgy átlátszó bugyiba. 
  • Annyi bugyiba tettem 2-2 db lapot, ahány gyerek van az osztályban, ezt kiosztom a gyerekek között, és az egyikre rajzolnak a tanító néninek, a másikra pedig írhatnak valami szép gondolatot. 
  • Ezt mind belefűzzük az albumba, és kész.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése

    Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)