2011. május 4., szerda

Rendszerezzünk! Tegyük dobozokba a gyerekrajzokat.


Tárolódobozok rajzoknak: dossziékban szoktam gyűjteni a gyerekek rajzait, mert állandóan tele van a lakás velük. Általában havonta egyszer, amikor iskolában vannak, nagy rendrakást rendezek a szobájukban (feltűnés nélkül), és olyankor minden szanaszét heverő rajzot összegyűjtök, kiválogatom a jókat, és dossziéba teszem. Aztán évente egyszer bedobozolom az aktuális rajzokat. Eleinte még szépen dossziéba fűzve átlátszó műanyag bugyiba téve rendszereztem, de rájöttem, hogy az enyhe túlzás, így már 3-4 éve csak dobozokban tárolom az éves rajzokat. 

Elkészítése: Csináltam címkéket, amit ki lehet nyomtatni. Papírboltban lehet vásárolni A/4-es méretű öntapadó papírt, amire ki lehet nyomtatni ezeket a címkéket. Egyforma papírdobozokba beteszem a rajzokat, felcímkézem, és a gardrób vagy tároló felső polcán várják, hogy egyszer majd örüljenek neki a gyerekek.

Az alábbi címkéket A/4-es méretre terveztem, ki tudod nyomtatni egy öntapadós lapra (vagy sima lapra, és ragasztóval felragasztod). Több stílust is terveztem, hogy a neked tetszőt megtaláld.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)