2011. április 23., szombat

Kincskereső játék Húsvétra

Húsvéti tojáskereső játék: minden évben eldugjuk a kertben a tojásokat a gyerekeknek, amit ők kis kosarakba szednek össze. Tavaly térképet kaptak a lányok a kereséshez, idén pedig azt találtam ki, hogy kincskereső játékhoz hasonlóan csinálom meg a tojáskeresést. Találós kérdéseket nyomtattam ki lapokra, azt tekertem fel, és sárgára festett wc papír gurigába tettem, melyet piros szalaggal kötöttem át.

Wc papír gurigából

Minden rejtekhelyen piros tojások lesznek, és 1-1 ilyen guriga. Ha kitalálják a találós kérdést, akkor megkapják az instrukciót a következő rejtekhely felderítéséhez. Pl. Fordulj jobbra, és menj 12 lépést. 

Wc papír guriga felhasználása videó: http://www.youtube.com/watch?v=jmKOkqWw5tY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)