2011. április 13., szerda

Díszítés- hamis hímzés avagy virág rátét (applikáció)

Díszítés-hamis hímzés ( virág applikácó, rátét): sok helyen láttam különböző tárgyakon szép kis virágos hímzéseket, de én ugye lusta is vagyok, meg nem is vagyok annyira ügyes, hogy el tudjam készíteni őket. Ezért törtem a fejemet, hogyan hamisíthatnék hasonlót...és kitaláltam. Az  eredményt a képen láthatod:


Hímzés applikáció, rátét hozzávalók: színes hímzőfonal, textilragasztó, nejlonzacskó.
Hímzés applikáció, rátét elkészítése: egy nejlonzacskóra feltekerem csiga alakzatban a fonalat (nem egyszálasan, hanem 2-3 szálat is össze lehet fogni), szépen elhelyezem, hogy mutatós legyen, majd bekenem textilragasztóval az egészet. Nem baj, ha áll rajta a ragasztó, csak ne maradjon fehér csomó, mert az száradás után is meglátszik. 24 óra alatt megszárad, picit megkeményedik, és lehet használni díszítésekhez. A közepébe gyöngyöt is ragaszthatunk.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)