2011. március 1., kedd

Jelmez- Mikulásra


Amikor a gyerekek még nem jártak iskolába, minden évben nagyszabású Mikulásbuli volt nálunk. Meghívtuk a rokonokat, barátokat, és jött a Mikulás. Egy ilyen alkalomra készítettem a lányoknak ezt a Mikulás jelmezt. Nem kell szabásminta sem hozzá, teljesen fejből varrtam (varrni sem tudok). Piros karton anyagból vágtam ki a majdnem kör alakú palástot, a szoknyát pedig 2 télalapból varrtam össze, egy kis gumival a derekában. Fehér polár anyaggal körbevarrtam az egészet. Az öv fekete szalagból, és alufóliával bevont kartonpapírból készült. A két ruha egy délután alatt elkészült. A fejdíszt minden évben készen meg lehet vásárolni bármelyik üzletben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)