2011. március 22., kedd

Húsvétváró párna


Húsvétváró párna- nem csak Húsvétra: ezt a kispárnát csináltam a lányoknak Húsvétvárónak, de szerintem egész évben használni fogják. Nagyobb gyerekek is besegíthetnek a készítésben.
Hozzávalók: 
fűszínű zöld kispárnahuzat (vagy bármilyen színű), maradék polár anyagok, olló, textilragasztó, ( papír, kréta).


Elkészítése: 
Először papírlapra megrajzoltam a sablont (fejből, ami eszembe jutott, mert szerintem nem kell túlgondolkodni). Kivágtam, és fehér krétával felrajzoltam a polár anyagra. Ezt is kivágtam, és szépen elhelyeztem a párnán. A szemeket fehér polárból vágtam ki, a szemgolyó pedig szintén barna. Ezután az egészet textilragasztóval fel lehet ragasztani, vagy aki ügyesebb nálam, az körbe is varrhatja.
Gondolkodtam rajta, hogy jobban kidolgozom (lábak, orr, stb.), de szerintem így sablonosan sokkal aranyosabb, és nagyon egyszerű elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)