2011. március 29., kedd

Húsvéti filc bárányka


Húsvéti bárányka filcből:  nagyon aranyos kis báránykát csináltam ma prototípusnak. Hétvégén csinálunk majd a lányokkal belőle többet is.
Hozzávalók: fehér filc, drapp dekorgumi (kreatív boltban kapható), hobbi ragasztó, vatta, fekete filctoll, lencse.



Elkészítése: kivágtam a fehér filcből 2 egyforma felhő formájú alakot (testnek), majd egy kicsit is (hajnak). Én végül a szemét is fehér filcből csináltam, de eredetileg lencséből gondoltam ki. A drapp dekorgumiból kivágtam a lábakat és a fejet. Hobbiragasztóval először a feléig összeragasztottam a test két oldalát (belaragasztottam egy kis szalagot is, hogy fel lehessen akasztani). Közben alul az egyik oldalához a lábakat is hozzáragasztottam, hagytam kicsit száradni, közben a fejét is összeragasztottam a hajával. Kitömtem  a testét vattával, és összeragasztottam az alját is. Végül fekete filctollal megrajzoltam a szemgolyóját (hasonlóan készül a húsvéti filc csirke is, melynek leírását itt találod>>).

 


















Miközben készülődünk a Húsvétra, olvassuk el egy kedves barátnőm, MARIKA versét.
     
MARIKA: Ünnep

"Fut a szél a kert alatt
ünnepel a friss tavasz.
Ibolya kék, jácint ér
aranyesőn rügy fakad.
Köszönöm, hogy eljöttél
százszorszépek fű ölén.
Áldott leszel minden nap
Szeretet fon fényt köréd."
(2011. március 22.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)