2011. március 31., csütörtök

Húsvét- filc nyuszi (tojásra)


Filc nyuszi dísz tojásokra (tojásdekoráció): kigondolkodtam, hogy kellene valamit készíteni, amit a natúr tojásokra ráteszünk dísznek. Ez lett belőle.
Hozzávalók: dekorfilc , hobbi ragasztó (kreatív boltban kaphatók), és fekete filctoll.
Elkészítése: kivágtam 2 egyforma kúpot a nyuszi testének.  Arra kell figyelni, hogy összeragsztva akkora legyen, hogy rá lehessen húzni a tojásra (fogtam egy tojást,és hozzámértem). Kivágtam a füleit, majd összeragasztottam a széleit (füleket a 2 test közé). Aranyosak lesznek a húsvéti asztalon. A gyerekek egyedül is meg tudják csinálni ezt a kis díszt.
Tipp: kis üveg mécsestartóba állítjuk a tojásokat, és úgy húzzuk rá a nyuszikat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)