2016. szeptember 16., péntek

Üvegékszer tanfolyam- saját ékszer tervezés

Mint már írtam róla, egy szuper üvegékszer tanfolyamon vettem részt BODZSI műhelyében, ahol saját magamnak tervezhettem meg a szerintem legtökéletesebb ékszereket. Karácsony előtt újra elmegyek, és ajándékba is készítek néhányat.

Most pedig bemutatom a végeredményt. 
Kettő szettet terveztem és készítettem. Az egyik igazán stílusos és tökéletesen megjelennek benne a hozzám illő színek. Metálkék-matt szürke- metálzöld trió a medál, és minden színhez fülbevaló és gyűrű is tartozik, tehát kombinálhatom majd kedvemre. 





A másik szett pedig igazán kreatív alkotás. Hosszúkás medálokból áll, melyek teljesen szabadon kombinálhatók egymással szín és méret szerint, ahogy éppen jól esik.




Nagyon szeretem a kombinálható dolgokat, és mivel nekem nagyon kevés szín áll jól, így mégis mindig meg tudom majd újítani a megjelenésemet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)