2014. január 29., szerda

Olvasósarok

Nagyobbik lányom, Zsófia nemrégen új szobát kapott, és egy szuper olvasósarkot alakítottam ki neki az emeletes ágya alsó részéből. Később középső lányom, Adél is megpendítette, hogy neki is tetszene valami hasonló. :) Így ma, Adél napra az ő emeletes ágyát is megkreatívkodtam. Alapjában az ő szobájában ez a virágmintás dizájn uralkodik, a falvédők, és az ágytakarók is ilyenek. Egy átlátszó fehér függönyt tettem az ágy elé, és ő is kapott egy lámpafüzért az alsó ágyra. Így napközben is tud(na) heverészni rajta, ha ráér(ne)... Mindenesetre nagyon tetszett neki, és ki is próbálta! Ahogy este nézegettem, arra gondoltam, hogy milyen apróságokon múlik az otthonosság. Egy függöny, egy lámpa, egy kép, vagy egy-két díszpárna is teremthet otthont.



1 megjegyzés:

  1. Igen,ez nagyon kell a lányoknak! Az enyémnek is volt az ágya körül: vettem függönyanyagot és szuper lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)