2013. december 4., szerda

Hajfonás másképpen

Már annyira gáz a hajam, hogy tényleg sehogyan sem jó. Muszáj elmennem fodrászhoz, már többen rám szóltak, hogy hogy néztem ki a tv-ben is...égés... :(
Na mindegy, lényeg, hogy ma már semmit se tudtam kezdeni a fejemmel, úgyhogy kitaláltam, hogy fejjel lefelé befonom...mit szóltok? Szerintem egész jó lett, és 1 perc volt, gyerekkel a kezemben :) Ezt azt hiszem rendszeresíteni fogom, mert így nem olyan lapos a fejem :)
Lehajoltam, és fordítva fontam bele 4-5 fonást, majd visszafordítottam. Teljesen jó, és más, mint a megszokott.

Régebbi hajfonós bejegyzéseim: http://kreativanyabanya.blogspot.hu/search/label/Frizura%20kisl%C3%A1nyoknak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)