2013. október 8., kedd

Bioszappan az MTV-ben

2013. október 7-én élő adásban mutattam be ekcéma elleni szappanomat az MTV1 Család barát műsorban, ahol megismerkedtem Dr. Molnár Lászlóval, aki bőrgyógyász-kozmetológus, allergo-immunológus szakorvos, laboratóriumi és mikrobiológus szakorvos, az orvostudományok kandidátusa. A doktor úrral közösen meséltünk az ekcémáról, és elmondta azt is, hogy miért jó a BIOSZAPPAN az ekcémás bőrre.

A második részben a doktor úr szinte mindent elmondott a szappanomról, ami miatt használható az ekcémás bőrre :)  A képen Rózsa György, Dr. Molnár László, én és Novodomszky Éva.

A háttérben is jót beszélgettünk Molnár László doktor úrral.

Szegény nagymamám által horgolt gyönyörű terítőt vittem magammal, kár hogy nem láthatott már engem és a terítőjét a tv-ben.
Linkek: http://videotar.mtv.hu/Videok/2013/10/07/12/Csalad_barat_2013_oktober_7_.aspx

http://videotar.mtv.hu/Videok/2013/10/07/13/Borunk_ellensege_az_ekcema__Hogyan_gyogyuljunk_termeszetes.aspx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)