2012. november 13., kedd

Sült liba

Márton napi sült liba comb kisgyerekes anyukásan:


Nekem abszolút kivitelezhetetlen az, hogy órákat álljak a konyhában. Ezért anyabanyásítottam ezt a receptet is.

Sült liba:
A liba combokat jól megmostam. Egy tepsibe hagymát és liba zsírt tettem, rá a combokat, aztán fokhagymát. Majorannával és sóval megszórtam, kis vizet tettem alá és fólia alatt 170 C-on megsütöttem másfél óra alatt. Végül 20 percig fólia nélkül is sütöttem, miközben locsoltam a saját levével.

Dinsztelt káposzta:  
Egy fej lila káposztát összevágtam, a torzsáját kivágtam, megsóztam és állni hagytam.
Egy lila hagymát összevágtam, olajon megdinszteltem, majd beletettem a káposztát, köménymagot szórtam rá.  Egy kis bögrében összekevertem cukrot, ecetet és vizet, és ezzel a lével felöntöttem a káposztát. Így főztem, amíg meg nem puhult.

Krumplipürével ettük. A család teljesen odavolt, hogy milyen finomat főztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)