2012. augusztus 15., szerda

Őszibarack lekvár, és csokis őszibarack lekvár

Nem akartam idén lekvárt eltenni, de a Zuram megjelent egy rekesz bio őszibarackkal, így kénytelen voltam elkészíteni.
Hozzávalók: finom érett édes őszibarack, feleannyi cukor, citrom, citromsav, natrium benzoát, 90%-os étcsoki, (egy gyerek, aki segít magozni, és egy másik, aki vigyáz a kisbabára).

Így készítettük: jól megmostuk a barackot, kimagoztuk, és feltettük főni. Amikor rotyogott, botmixerrel leturmixoltam, és visszatettem a tűzhelyre. Kb. feleannyi cukrot beletettem, azzal is felforraltam, aztán kis citromlevet és citromsavat is hozzátettem, és elzártam. Kis bébiételes üvegekbe töltöttem, ami pont egy étkezésnyi adag. Néhány üvegbe összetört étcsokit tettem, és felkevertem. A tetejére pici natrium benzoátot tettem, hogy sokáig elálljon. Nagyon finom lett!

Csokis őszibarack lekvár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)