2012. május 31., csütörtök

Miki Papa 60. szülinapja

Apukám 60 éves lett, és meglepetés bulit szerveztünk neki. Összefogott a család, mindenki kivette a részét. Nagymamám (apukám anyukája) csalta haza (hozzá) apukámat azzal a szöveggel, hogy el kell vinnie őt az orvoshoz. Mi mindannyian a garázsban vártuk kedvenc zenekarával együtt. Szegény nagymamám 2 órával az esemény előtt már kint állt a kapuban leletekkel, táskával, felöltözve, alakította a szerepét. Mi a zárt garázsban vártunk...(jó meleg volt)...
Amikor apukám megérkezett, kiszállt a kocsiból, hogy besegítse a mamát. Mama mondta neki, hogy vett a doktornőnek egy csokor virágot, de a garázsban felejtette, menjen már be érte...akkor bejött, és távirányítóval felnyitotta a garázst, ahol mi álltunk, mindenki farmer fehér fölsőben egy szál sárga rózsával, és énekeltünk....(mindenki sírt)....jól sikerült. A legnagyobb meglepi az lett volna, ha közben elviszik apukám járó kocsiját a ház elől, amit ottfelejtett... 
A lányaim egy különszámot is előadtak, egy általuk írt szülinapi dalt énekeltek, én pedig készítettem egy szülinapi kivetítést apukám életútjáról fotókkal. Nagyon meghatódott mindenki.

Boldog szülinapot Miki Papa!!!
A garázs-még üresen.

Nagymamám hozza a rózsákat.

Nagymamám készenlétben 2 órával az érkezés előtt.

Zsófia lányom az első díszlettekkel.

Dorka is készül a bulira...

Mindenki díszít. Óriási lepedőket vettem a kivetítéshez, ezeket a fiúk felfúrták a plafonra.

Felkerültek a papírvirágok, és a projektor is a kivetítéshez..

A lufik sem maradhattak el.

Sorban köszöntöttük apát, itt éppen Adélka.

Apa és dédi...

A lányok a mikrofonba énekelték a dalt, a zenekar kísérte őket.

3 megjegyzés:

  1. Istenem, de jó! Én ilyent a férjemnek akarok! De nagyon! Majd,a 30-ra. Biztos nagyon örülne:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű nap lehetett! Nagyon megható lehetett, jó volt olvasni a családi együtt létetekről:) Boldog születésnapot utólag is az ünnepeltnek! :)
    Én is szerveztem már hasonlót a férjemnek, akit még szabadságra is elkértem a főnökétől, mert utána azonnal elutaztunk :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedvelem az ilyen kedves bejegyzéseket.Gratulálok és jó egészséget az ünnepeltnek.

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)