2012. január 21., szombat

Jelmez ötletek- boszorkány jelmez 1

Nem véletlenül vagyok anyaBANYA. Szeretek boszorkánynak öltözni farsangon is. Többször is voltam már. Mondjuk nekem nem is nagyon kell "beöltöznöm", mert anélkül is boszorkány fejem van....háháháh...., de  szerintem egyébként is az egyik legkönnyebben kivitelezhető, és leglátványosabb jelmez a boszorkány jelmez.

Boszorkányjelmez hozzávalók: fekete ruha, sok ékszer, hegyes orrú cipő, mintás fekete harisnya, mintás fekete térdzokni, a kalaphoz fekete kartonpapír és tüll.
A lenti képek 2009-ben készültek.

Egy kép az utcán...nem voltam cseppet sem feltűnő ebben a kalapban...

Egy mintás fekete térdzoknit vágtam ki kesztyűnek. Régi ezüstékszereket vettem fel. 

A kalapot fekete kartonpapírból vágtam ki, és ragasztottam össze süveggé, majd ezüst festékkel pókhálót festettem rá. Fekete szemceruzával a homlokomat is pókhálóval díszítettem....nagyon félelmetes voltam.

A süvegre ezüst hold és csillag matricákat ragasztottam, és fátylat is tettem rá.
 

Egy kép a lányokkal. Zsófia Kleopátra jelmezét is 100%-ban én készítettem, leírás itt>>


További jelmezötletek>>>

2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nincs "boszorkányos fejed" :) !

    Gyönyörű ez az összeállítás... Én ezt akár mindennap is képes volnék viselni :D ... Ez a ruha eszméletlenül szép!
    Na jó, a kalapot talán nem viselném mindennap :) ...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini(k)vagy(tok).:)
    Igazi angyali boszi.:)))

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)