2011. október 5., szerda

Wc papír gurigából

Wc papír gurigából készítettem már néhány tárgyat, amikről írtam is ( ceruzatartó, meghívó, nyuszik ).  Most betűket akartam készíteni- ki is próbáltam a ZS betűt, de nem volt türelmem több gurigát összevagdosni. Ezért inkább kipróbáltam, milyen formákat lehet még csinálni belőle. Szerintem jók lettek. Majd vágok még össze gurigákat, és folytatom a nevek kirakását. A lányok ágya fölé gondoltam dekorációnak. Le is lehetne festeni akár színesre is.


Wc papír guriga újrahasznosítás videó: http://www.youtube.com/watch?v=jmKOkqWw5tY

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! A Zs betűt nem ismertem fel, de ez mit sem változtat, hogy gyönyörű, plasztikus formákat lehet így létrehozni! Ügyes vagy! Tovább adom az ötletet az óvó néninek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)