2011. augusztus 28., vasárnap

Tiffany váza vagy gyertyatartó

Valami rendhagyót akartam készíteni Mimmam (anyósom) névnapjára. Egyszerűt, szépet, de nem szokványosat. Már régóta tartogattam ezt a különleges formájú üveggyöngyöt, most eljött az ideje, hogy egy különleges szélű vázára integráljam. Használható vázának, de akár egy nagy partigyertyához gyertyatartónak is. Szerintem nagyon dizájnos lett. Szerinted?

Nagyon szép volt, ahogy kipróbáltam egy gyertyával. Szépen érvényesültek a lila kövek.

Egy üvegvázát csiszoltam meg kicsit ferdére, és lila bab alakú üvegkavicsokkal díszítettem.

Este kitettem a teraszomra a többi mécses közé. Szép volt. Azért a gyertya alá tettem egy alufóliát, nehogy piszkos legyen, mielőtt odaadom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)