2011. június 10., péntek

Kicsi fűszeres kaspók, és szerencsekavicsok


Kicsi fűszeres kaspókat készítettem ajándékba Mimmamnak (anyósomnak). Úgy megtetszett, hogy magamnak is fogok csinálni. Először egy fűszeres dézsát terveztem neki, de nem fért volna el a konyhájában a párkányon,  még jó, hogy megnéztem a terepet előtte...  Szóval a két ablaka közé kellett kigondolni valamit, oda pedig pont 4 db kicsi kaspó befér. Úgyis úgy terveztem, hogy 4-5 féle fűszert teszek a dézsába, úgyhogy ez pont jó. Fa spatulákat (gyógyszertárban kapható) befestettem zöldre akrilfestékkel, és fehér akrilfestékkel írtam rá a fűszerek nevét.


Zsófia lányom is kreatívkodott közben Mimmamnak, szerencse kavicsokat készített. Nagyon szeret szerencse kavicsokat ajándékozni. Ő tervezte és kivitelezte őket. Az ő kreatívkodásait is gyűjtöm egy külön manóblog mappában, hátha egyszer még örülni fog nekik, de ezt most előre megmutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)