2011. április 6., szerda

Rajztábla gyerekeknek- krétához


Tábla gyerekeknek: Amikor a gyerekek kicsik voltak, csináltam nekik rajztáblát. Ha megfelelően nagy méretben készítjük el, akkor órákig is el tudnak rajzolgatni rajta.
Hozzávalók: 1 db vékony pozdorja lap (tüzép telepen, barkácsboltokban, osb lap telepen lehet vágatni), táblafesték, ecset. Amikor még én csináltam, akkor csak 2 literes kiszerelésben lehetett kapni a festékboltban, ennek kb. 8000 Ft most az ára, viszont rengeteg táblára elegendő (kb. 25-30m2-re). Most viszont már lehet kapni kreatív boltokban is 80ml-es kiszerelésben 900-1000 Ft-os áron. Én rögtön vágattam több táblát is, és ajándékba is készítettem táblákat.
Elkészítése: Teraszon, vagy pincében csináljuk, mert egyrészt nagyon büdös, másrészt kell néhány nap, amíg megszárad. 2-3 rétegben kell felfesteni, és 1-1 napot hagyni száradni közötte. Nagyon tartós, a miénk már 6 éves, és semmi baja. Ma már lehet kapni készen is állványos táblákat, de ha van nagyobb helyünk, érdemes méretre készíteni egy nagyobbat, és felszerelni a falra, mert nagyon szeretik a gyerekek.
Tipp: alacsonyra szereljük fel a gyerekeknek, hogy a tetejét is elérjék. Ha van lehetőségünk, ne a szobába, hanem a dühöngőbe, vagy pincébe szereljük, mert ha sokat rajzolnak és mossák, akkor állni fog alatta a krétapor. (nem vészes egyébként).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)