2011. április 5., kedd

Használati tárgy- Gyógyszeres doboz cipős dobozból

    
Gyógyszeres doboz: Tegnap elkezdtem a tavaszi nagytakarítást. A konyhával kezdtem. Nálunk több tonna gyógyszer, vitamin, kötszer, és egyéb gyógykellék van, ezért a minden napi vitaminokat egy fonott kosárban tárolom, a többit pedig cipős dobozokban. Elég ronda volt a szekrényben a cipős doboz, ezért úgy döntöttem, hogy adok valami normális de egyszerű külsőt neki. Nem akartam túlbonyolítani,  meg az időt húzni a kreatívkodással, ezért bekötöttem natúr csomagolópapírba, és ráfestettem piros kereszteket. Így a ritkán használt kötszereket a konyhaszekrény polcán cipős dobozban úgy tudom tárolni, hogy nem annyira ronda, viszont szembetűnő, ha véletlenül szükség van rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)