2011. július 1., péntek

Tárolás a lakásban 3. rész- Tárolás a gardróbban, dobozokban, kosarakban



Tárolás a gardróbban: Mindig egy külön gardróbra vágytam. Azt hittem, oda majd minden befér. Egy fenét. Ettől függetlenül nagyon szeretem, és próbálom teljesen kihasználni. Különböző dobozokkal, kosarakkal, kisebb dobozkákkal próbálok mindennek saját helyet szorítani. Külön polcon vannak a táskáim, külön kosárban a kendők, külön kosárban a téli sapkák, sálak. Külön kosárkában a napszemüvegek, külön az övek. Ha van egy ilyen falfelületed, ahová beépített szekrényt vagy gardróbszobát tudsz csinálni, érdemes így bepolcozni. Én sokáig méregettem a polcok méreteit, hogy ne legyenek kihasználatlan területek. Minden polc olyan széles,és olyan magas, hogy éppen beférjenek az összehajtogatott pólók, nadrágok, pulóverek. Nem kell nagyobb. A felső sarokpolcon az ágyneműk és abroszok kaptak helyet. Néhány felső polcot magasabbra hagytam, hogy papírdobozok is beférjenek (előre lemértem a papírdobozok méretét, és pont akkorára csináltattam). Érdemes előre megtervezni, mert sokkal jobban ki lehet használni, mint egy olyan polcosat, ahol sok az üres légtér a ruhák között. Az ajtó mögé most még az ékszertartó táblámat is felszereltem. Alatta tartom a vasalódeszkát, így teljesen kihasználom azt a területet is.


1 megjegyzés:

  1. Ó, de jó neked!!!!Nagyon rég vágyom egy gardróbra, de nincs helyünk. :( :( :(

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)