2011. május 27., péntek

Iroda lakberendezése ötletesen egyszerűen


Hogyan csináljunk kreatívan szép irodát, akár otthon is? 
Kellékek: asztal, szék, polc, és sok kreativitás, hogy azért otthonos is legyen.

A képek a (nem otthoni) irodámban készültek, de ha otthon csinálsz egy dolgozósarkot, akkor is ugyanezek a tippjeim érvényesek.

1. Most ez egy fekete-fehér iroda, de választhatsz bármilyen színösszeállítást, csak ne legyen túl színes. Inkább 2-3 színű legyen. Egy iroda legyen visszafogott.
2. Beállítod az asztalodat, székedet, és egy polcot a helyére.
3. A legolcsóbb háttér egy textilfal. Megvettem az asztal lapjával azonos mintájú textilt, körbeszegtem, fölül visszavarrtam, hogy legyen benne egy lécnek elegendő hely, beledugtam egy lécet, és föllógattam a plafonra. Ennyi.
4. A polcra ugye dossziék és dobozok kerülnek. Megvettem a legolcsóbb fehér papírdossziékat, amit nekem kellett összehajtogatni is, és néhányat bevontam fekete-fehér csomagolópapírral (tapétaragasztóval).
5. Ezek után már csak néhány papírdoboz kellett az irodai kellékeknek, nyomtatópapíroknak, és kész a polc lakberendezése. 
6. Néhány fekete és fehér kaspóba növényeket tettem, és a tollak fekete bögrékbe kerültek.

Ezek alapján később lépésről lépésre be fogom mutatni az itthoni irodasarkom (ami nem sarok, csak egy falfelület) elkészítését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)