2011. május 31., kedd

Frizura esküvőre kislányoknak

Frizura esküvőre kislányoknak selyemvirággal: Viola esküvőjére készítettem  selyemvirágot a lányok hajába, mindenkinek a ruhájához, cipőjéhez, és körömlakkjához megfelelő színben. Selyemvirágok leírása itt>>>


Befontuk a hajukat (hajfonás itt>>>), és beletettük a virágokat. A lányok nagyon szépek voltak az esküvőn, mindenki megdicsérte őket. Sajnos nekem nem tetszett maradéktalanul a hajuk, mert elkövettem egy nagy hibát: megmostuk a hajukat. Na, azt nem kellett volna. Teljesen laza volt, esett szét, többször újra kellett fonni, és így sem lett szép. Persze ez a lányok szépségéből semmit sem vont le, csak én voltam elégedetlen a "művemmel".  Tanulság: több napos hajból lehet csak szép fonást csinálni. 


A lányok hajába beletűztem a rózsákat úgy, hogy kontycsatokra ragasztottam (ragasztópisztollyal). Persze az esküvőn az elmúlt hét 30 fokja helyett 15 fok volt, fújt a szél, és szemergett az eső, úgyhogy harisnya, pulóver kellett, és szerencsére egy nagy fekete kendőt is vittem magammal, abba burkolóztak a lányok, és így is majd megfagytak. Végig melegítettük őket.


Viola barátnőm ettől függetlenül gyönyörűséges volt, és az esküvő szuperül sikerült! SOK BOLDOGSÁGOT!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)