2011. május 17., kedd

Emlékkönyv egy távozó osztálytársnak


Emlékkönyv egy távozó osztálytársnak: Zsófiék osztályából egy kisfiú jövőre elmegy az osztályból, ezért csináltunk neki egy kis emléket. Sajnos elfelejtettem lefényképezni, amikor teljesen készen lett, de nagyon aranyos ajándék. Ajánlom nektek is ilyen esetekre.
Hozzávalók: Egy szép üresoldalas emlékkönyv, vagy jegyzetfüzet, matricák, fényképek, kétoldalas fényképragasztó.
Elkészítése:
  • Kinyomtattam papírra néhány dolgot, ezeket kivágtam cikkcakk ollóval ( emlékkönyv, osztály neve, gyerek neve, stb.). Mintás lyukasztóval díszt is csináltam rá, és beragasztottam. 
  • Csináltam egy 10x15-ös montázst 4 db emlékezetes fényképből, és beragasztottam. 
  • Szívecskés matricákat ragasztottam egy üres oldalra, amit minden szívecske mellett aláírt egy-egy gyerek. 
  • A többi oldalra rajzolhatnak, írhatnak a gyerekek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)